من یه برنامه نوشتم که جدید ترین کد های تخفیف دامنه پارس دیتا 




تست شده در  windows 8


 هرگونه کپی برداری از این برنامه ممنوع می باشد و حرام ( انتشار  آزاد است )
اگه سوالی دارید به پرسید . 
اگه خوشتون امد و به دردتون خورد نظر دهید

نسخه : 1.6.9 

حجم : 249 کیلو بایت 

نسخه 2.2.1 

بدلیل ضعیف بودن برنامه حذف شد 

نسخه 3.1.1 

این نسخه تغیر چندای با نسخه 1.6.2 نداره ولی خیلی بهبود یافته که کد تخفیف پارس دیتا را دقیق دریافت نمایید 

این نسخه هر 29 ثانیه یک بار چک میکند که کد جدید آمد است یا نه و هر زمان که کد عوض شود کد جدید را نمایش می دهد 

ولی هنوز امکان اینکه کد عوش شود و پیام new code به دهد را ندارد من هر روز در حال بهبود این برنامه و توسعه آن هستم 

کسانی که می خواهند من را یاری نماید با من در ارتباط باشد


نسخه 4.0.0          ( تاریخ انتشار: چهارشنبه  ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴)

این نسخه پیشرفت بسیاری داشته

و

هر 30 ٍثانیه برسی میکنه که کد عوض شده یا نه 

اگر کد عوض شده باشه 

صدای beep پخش میکنه و بعد پیام  " کد جدید " رو نمایش میدهد 


حجم : 36 کیلو بایت 

لینک دانلود

دانلود از :  رزآپ   | بیان باکس |  



لینک اسکن (نشان دهنده ویروس نبودن برنامه):

 http://virusscan.jotti.org/en/scanresult/8d86ac6c3a0d3623f09710b1eb4f7ded627a79f3


توجه: اگر برنامه خطا داد این فایل را دانلود و در کنار جایی که برنامه هست قرار دهید و سپس برنامه پارس دیتا را باز کنید 

MSINET را از سایت زیر دانلود کنید

http://www.ocxdump.com/download-ocx-files_new.php/ocxfiles/M/MSINET.OCX/6.01.9782/download.html


و باید فایل MSInet.ocx را رجیستر کنید